RSS
 

Archiwum - Marzec, 2015

21 mar

Nawet nie pytaj. Sama zastanawiam się nad tym i nad tym czy to jest zdrowe, normalne… A myśli tysiąc i inne i jeszcze gorzej i normalne?

 
Brak komentarzy

Napisane w kategorii Wszystko

 

02 mar

A po roku?
Nie ciesze sie juz tak bardzo z tego powodu ze mnie bzykasz.To nigdy nie powinno tyle trwac. I chociaz wiem, wiem jak jest, wiem jak bedzie to robie to z Toba i sprawia mi to szalona rozkosz i radosc. Chociaz juz jest inaczej. Ostatni raz byl inny. Jestem nauczona zwyklego seksu, nie ze nudnego, takiego mechanicznego, a ostatnio? Spojrzenie za duzo i dotyku za duzo. I moze bym chciala wiecej? W koncu jestem tylko czlowiekiem. Silnym ale moze tez potrzebuje tych przyziemskich rzeczy jak przytulenie. Szkoda ze nie jestes normalny. Tak nienormalny jak ja. Szkoda ze Cie nie lubie, chociaz ostatnio… lubilam. Dziekuje za seks, wiele mnie nauczyles i chociaz chce zeby to trwalo wiecznie, wiem ze musi sie to skonczyc, ze cos sie musi zmienic.
Czemu nie jestem nigdy szczesliwa? Zawsze na cos narzekam, no nie tak milo wyjsc. To nie moje zycie.

 
Komentarze (2)

Napisane w kategorii Wszystko

 
 

  • RSS